تاريخچه لوازم آرايشي پارت بعدي

گفتن اخبارهاي مختلف مثل خبر لوازم آرايشي و لوازم خانگي

برخي از كشورها اين اقتصاد را پيش مي برند:
ژاپن:ژاپن دومين بازار بزرگ جهان است. در مورد رشد اين بازار ، محصولات آرايشي در ژاپن وارد دوره ثبات شده اند. با اين حال ، وضعيت بازار به سرعت در حال تغيير است. اكنون مصرف كنندگان مي توانند به اطلاعات زيادي در اينترنت دسترسي پيدا كنند و گزينه هاي زيادي را انتخاب كنند ، فرصت هاي زيادي را براي تازه وارداني كه به بازار وارد مي شوند ، ايجاد مي كنند و به دنبال فرصتي براي پاسخگويي به نيازهاي مختلف مصرف كنندگان هستند. اندازه بازار لوازم آرايشي و بهداشتي براي سال 2010 2286 ميليارد ين بر اساس ارزش محموله هاي توليد كننده برند بود. با نرخ رشد 0.1٪ ، بازار تقريباً بدون تغيير نسبت به سال قبل بود. [47]
روسيه:يكي از جالب ترين بازارهاي نوظهور ، پنجمين بازار بزرگ جهان در سال 2012 ، بازار عطر و لوازم آرايشي روسيه بيشترين رشد 21 درصدي را از سال 2004 نشان داده و به 13.5 ميليارد دلار رسيده است.

تاريخچه لوازم آرايشي و بهداشتي از زمان هاي باستانتمدن ها از آرايشي و بهداشتي استفاده كرده اند - هرچند كه در مقايسه با محصولات پيشرفته امروزي هميشه قابل تشخيص نيست - اما براي افزايش زيبايي و ارتقا good سلامتي ، از آئين هاي مذهبي قرن ها استفاده شده است. استفاده از لوازم آرايشي و بهداشتي در طول تاريخ مي تواند نشانه نگراني هاي عملي يك تمدن باشد ، مانند محافظت در برابر آفتاب ، نشان دادن كلاس يا موارد زيبايي. جدول زماني زير تاريخ مختصري از مواد آرايشي را نشان مي دهد ، كه با مصريان باستان در 10 هزار سال قبل از ميلاد مسيح از طريق پيشرفت هاي مدرن در ايالات متحده آغاز مي شود. براي پرش به موقع به نقاط خاص مي توانيد از پيمايش زير استفاده كنيد.


لوازم آرايشي از طريق سنين     لوازم آرايشي و بهداشتي در جهان باستان
     لوازم آرايشي و بهداشتي در دوران مشترك اوليه
     لوازم آرايشي و بهداشتي در قرون وسطي
     آرايشي و بهداشتي RENAISSANCE
     توسعه لوازم آرايشي جهاني قرن نوزدهم و اوايل
توسعه صنعت مهم در ايالات متحده     رشد صنعت
     جنگ جهاني اول و پس از آن
     دهه 20 خروشان
     افسردگي شديد
     جنگ جهاني دوم و پس از آن
     دوران مدرن لوازم آرايشي و بهداشتي
     دهه 1970
     دهه 1980
     دهه 1990
     دهه 2000
لوازم آرايشي از طريق سنينلوازم آرايشي و بهداشتي در جهان باستان
10 هزار سال قبل از ميلاد:مواد آرايشي بخشي جدايي ناپذير از بهداشت و سلامت مصر است. زنان و مردان در مصر از روغن ها و پمادهاي معطر براي تميز كردن و نرم كردن پوست خود و پوشاندن بوي بدن استفاده مي كنند. از روغن ها و كرم ها براي محافظت در برابر آفتاب گرم مصر و باد خشك استفاده مي شود. مرور ، آويشن ، مرزنجوش ، بابونه ، اسطوخودوس ، سوسن ، نعناع فلفلي ، رزماري ، سدر ، گل سرخ ، آلوئه ، روغن زيتون ، روغن كنجد و روغن بادام مواد اساسي بيشتر عطرهاي مصري ها را در آئين هاي مذهبي استفاده مي كنند.
4000 قبل از ميلاد:زنان مصري براي رنگ و تعريف صورت خود از گالنا mesdemet (ساخته شده از سنگ معدن مس و سرب) و مالاكيت (خمير سبز روشن مواد معدني مس) استفاده مي كنند. آنها از سرمه (تركيبي از بادام سوخته ، مس اكسيده ، سنگ معدنهاي رنگي مختلف مس ، سرب ، خاكستر و اوچر) براي زينت چشم به شكل بادام استفاده مي كنند. خانمها لوازم آرايشي را در مهماني ها در جعبه هاي آرايش حمل مي كنند و آنها را زير صندلي خود نگه مي دارند.
3000 قبل از ميلاد:چيني ها ناخن هاي خود را با صمغ عربي ، ژلاتين ، موم و تخم مرغ لكه دار مي كنند. اين رنگ ها به عنوان نمايندگي از طبقه اجتماعي مورد استفاده قرار مي گيرند: سلطنتي خاندان چو از طلا و نقره استفاده مي كنند ، و سلطنتي هاي بعدي از سياه يا قرمز استفاده مي كنند. طبقات پايين از استفاده از رنگهاي روشن روي ناخن خود منع شده اند.
زنان يوناني صورت خود را با سرب سفيد رنگ مي كنند و توت هاي خرد شده را به عنوان سرخ استفاده مي كنند. استفاده از ابروهاي ساختگي كه اغلب از موهاي گاو ساخته مي شوند نيز مد است.
1500 قبل از ميلاد:شهروندان چيني و ژاپني معمولاً از پودر برنج استفاده مي كنند تا صورت خود را سفيد كنند. ابروها تراشيده مي شوند ، دندانها به رنگ طلايي يا سياه رنگ مي شوند و از رنگ حنا براي لك شدن مو و صورت استفاده مي شود.
1000 قبل از ميلاد:يونانيان رنگ و صورت خود را با گچ يا پودر صورت سرب و رژ لب خام مد از خاك رس هاي اكر كه با آهن قرمز پوشيده شده اند ، سفيد مي كنند.
لوازم آرايشي و بهداشتي در دوران مشترك اوليه (CE)
100:در رم ، مردم آرد جو و كره را روي جوش هاي خود و چربي و خون گوسفند را روي ناخن هاي خود براي پرداخت مي گذارند. علاوه بر اين ، حمامهاي گلي رواج پيدا مي كنند و برخي از مردان رومي موهاي خود را بلوند رنگ مي كنند.
300-400:حنا در هند به عنوان رنگ مو و مهندي استفاده مي شود ، نوعي هنري كه در آن با استفاده از خميري كه از گياه حنا ساخته شده ، مخصوصاً قبل از عروسي هندوها ، طرح هاي پيچيده روي دست و پا نقاشي مي شود. حنا در برخي از فرهنگ هاي آفريقاي شمالي نيز مورد استفاده قرار مي گيرد.
لوازم آرايشي و بهداشتي در قرون وسطي
1200:عطرها اولين بار در نتيجه جنگهاي صليبي از خاورميانه به اروپا وارد مي شوند.
1300:در انگلستان اليزابت ، موهاي قرمز رنگ شده مد مي شوند. زنان جامعه سفيده تخم مرغ را روي صورت خود مي بندند تا ظاهري رنگ پريده تر ايجاد كند. با اين حال ، برخي از افراد بر اين باورند كه مواد آرايشي مانع از گردش مناسب مي شوند و بنابراين تهديدي براي سلامتي هستند.
لوازم آرايش رنسانس
1400-1500:ايتاليا و فرانسه به عنوان مراكز اصلي توليد لوازم آرايشي در اروپا ظهور مي كنند و فقط اشراف به آنها دسترسي دارند. آرسنيك گاهي به جاي سرب در پودر صورت استفاده مي شود. مفهوم مدرن رايحه سازي پيچيده در فرانسه تكامل مي يابد. رايحه هاي اوليه ملغمه هايي از تركيبات طبيعي هستند. بعداً ، فرآيندهاي شيميايي براي تركيب و آزمايش رايحه ها از نمونه هاي قبلي و طاقت فرساي آنها فراتر مي رود.
1500-1600:زنان اروپايي اغلب سعي مي كنند پوست خود را با استفاده از محصولات مختلف از جمله رنگ سرب سفيد روشن كنند. ملكه اليزابت اول انگليس يكي از كاربران مشهور سرب سفيد است كه با آن ظاهري به نام "نقاب جواني" ايجاد مي كند. موهاي بلوند محبوبيت بيشتري پيدا مي كنند زيرا موهاي فرشته محسوب مي شوند. مخلوطي از گوگرد سياه ، زاج و عسل بر روي مو رنگ شده و با قرار گرفتن در معرض آفتاب روشن مي شود.
تحولات آرايشي جهاني در قرن نوزدهم و اوايل قرن بيستم
1800:اكسيد روي به طور گسترده اي به عنوان پودر صورت مورد استفاده قرار مي گيرد و جايگزين مخلوط هاي كشنده قبلاً سرب و مس مي شود. بعداً كشف شد كه يكي از اين مخلوط ها ، سروس كه از سرب سفيد ساخته شده است ، سمي است و علت آن مشكلات سلامتي از جمله

لرزش صورت ، فلج عضله و حتي مرگ.
ملكه ويكتوريا آرايش را نادرست اعلام كرد. به عنوان ابتذال و فقط براي استفاده بازيگران قابل قبول است.
1900:در انجمن ادوارديان ، فشار بر روي زنان ميانسال افزايش مي يابد تا در حالي كه به عنوان ميزبان عمل مي كنند ، جوان ظاهر شوند. در نتيجه ، استفاده از مواد آرايشي افزايش مي يابد ، اما هنوز به طور كامل رايج نشده است.
سالن هاي زيبايي از محبوبيت بيشتري برخوردار مي شوند ، اگرچه حمايت از چنين سالن هايي به طور گسترده اي پذيرفته نيست. از آنجا كه بسياري از زنان مايل نيستند به طور علني اعتراف كنند كه براي دستيابي به ظاهر جوان خود كمك كرده اند ، آنها اغلب از پشت در وارد سالن هاي زيبايي مي شوند.
توسعه صنايع آرايشي و بهداشتي مهم در ايالات متحدهاز همان روزهاي ابتدايي ، ايالات متحده پيشتاز نوآوري هاي آرايشي ، كارآفريني و تنظيم مقررات بوده است. جدول زماني زير يك تاريخچه مختصر از تحولات مهم و روند استفاده آمريكايي و همچنين يك تاريخچه نظارتي لوازم آرايشي در ايالات متحده را نشان مي دهد.
رشد صنعت
1886:ديويد مك كانل شركت عطرهاي كاليفرنيا (CPC) را تأسيس كرد ، سپس در نيويورك واقع شد. با گذشت زمان ، اين شركت به رشد خود ادامه داده و موفقيت بزرگي را تجربه مي كند ، فقط در طول جنگ جهاني اول پنج ميليون واحد در آمريكاي شمالي فروخته است. در سال 1928 ، CPC اولين محصولات خود را به فروش مي رساند - مسواك ، پاك كننده پودر شده و يك دستگاه غرور - با نامي كه امروزه با آن شناخته مي شود: Avon. سري لوازم آرايشي Avon سال بعد يعني سال 1929 معرفي شد.
1894:طبيعت كاملاً رقابتي اين صنعت ، گروهي را به هدايت هنري دالي عطرساز نيويوركي ، انجمن توليد عطاري هاي توليدي را وادار مي كند. اين گروه با گذشت زمان تكامل يافت و پس از چندين تغيير نام ، اكنون به عنوان شوراي محصولات مراقبت شخصي (PCPC) شناخته مي شود.
1900:تعداد شركتهاي آمريكايي توليد كننده لوازم عطر و توالت از 67 (در سال 1880) به 262 مورد افزايش مي يابد. تا سال 1900 ، محصولات آرايشي و بهداشتي در سراسر جهان از جمله ايالات متحده مورد استفاده گسترده است.
1907:يوجين شوئلر ، شيمي دان جوان فرانسوي ، رنگ موي مصنوعي مدرن را ابداع مي كند كه او آن را "Oréal" مي نامد. در سال 1909 ، شوئلر نام شركت خود را Societe Francaise de Teintures Inoffensives pour Cheveux (شركت رنگ موي ايمن فرانسه) گذاشت كه امروز به L'Oréal تبديل شده است.
1910:زنان آمريكايي با استفاده از دانه هاي موم روي مژه ها ، فرم ريمل خود را شروع مي كنند.
جنگ جهاني اول و پيامدهاي بعدي
1914:شروع جنگ جهاني اول منجر به افزايش اشتغال در ميان زنان آمريكايي مي شود. اين سود در درآمد يكبار مصرف ، با اختيار بيشتر در مورد استفاده از آن ، منجر به رونق فروش لوازم آرايشي داخلي مي شود.
1915:شيمي دان T.L. ويليامز الهام از محصول را براي خواهرش مابل ريمل Maybelline مي سازد.
1919:كنگره هجدهمين متمم قانون اساسي ايالات متحده را كه معمولاً به عنوان ممنوعيت شناخته مي شود ، تصويب مي كند. همانطور كه در ابتدا پيش نويس شده بود ، ممكن است به دليل محتواي الكل ، عطر و لوازم بهداشتي را غيرقانوني اعلام كند. با اين وجود انجمن توليد كنندگان عطاري ها (MPA) نيروهاي خود را بسيج كرد و كنگره را متقاعد كرد تا زبان را براي معافيت محصولات نامناسب براي استفاده به عنوان نوشيدني روشن كند.
20s خروشان
1920:ظاهر فلاپر براي اولين بار مد مي شود و با آن ، استفاده از مواد آرايشي افزايش مي يابد: چشم هاي تيره ، رژ لب قرمز ، لاك ناخن قرمز و رنگ آفتاب ، كه اولين بار توسط كوكو شانل به عنوان بيانيه مد ذكر شده است.
لوازم آرايشي و بهداشتي براي اولين بار در آمريكا توليد و به بازار عرضه مي شود.
ماكس فاكتور ، آرايشگر لهستاني-آمريكايي و كارشناس سابق لوازم آرايشي و بهداشتي براي خانواده سلطنتي روسيه ، كلمه "آرايش" را ابداع مي كند و جامعه آرايش را به عموم مردم معرفي مي كند ، اين امكان را به زنان مي دهد تا از چهره ستاره هاي فيلم هاي مورد علاقه خود الگو برداري كنند.
1920-1930:اولين لاك ناخن مايع ، اشكال مختلف پايه مدرن ، رژگونه هاي پودري و فشرده پودري معرفي شده است.
1922:انجمن توليد كنندگان عطاري ها (MPA) نام خود را به توليدكنندگان مقالات توالت آمريكايي (AMTA) تغيير مي دهد.
1928:مكس فاكتور كه اكنون در هاليوود زندگي مي كند ، از اولين براق كننده لب رونمايي مي كند.
1929:سالانه يك پوند پودر صورت براي هر زن در ايالات متحده فروخته مي شد و بيش از 1500 كرم صورت در بازار وجود داشت. مفهوم هماهنگي رنگ در آرايش به طور همزمان مطرح شد و شركت هاي بزرگ لوازم آرايشي توليد خطوط يكپارچه اي از رژ لب ، لاك ناخن و پايه را آغاز كردند.
افسردگي شديد
1930:به دليل تأثير ستارگان سينما ، ظاهر "برنزه" هاليوود پديدار مي شود و به تمايل به پوست برنزه مي افزايد ، كه اولين بار توسط كوكو شانل ، كه به طور تصادفي در سال 1923 از بازديد از ريويرا فرانسه آفتاب گرفت ، محبوب شد. هواداران ظاهرا از اين ظاهر خوششان آمده است و خودشان رنگ پوست هاي تيره تري به خود گرفته اند.
1932:در بحبوحه ركود بزرگ ، برادران چارلز و جوزف Revson ، همراه با شيميدان چارلز لاچمن ، Revlon را پس از كشف يك فرآيند ساخت منحصر به فرد براي ميناي دندان ناخن ، با استفاده از رنگدانه ها به جاي رنگ ، پيدا كردند. اين نوآوري در نهايت مسئول موفقيت Revlon بود. فقط در مدت شش سال به يك شركت چند ميليون دلاري تبديل شد. Revlon همچنين مفهوم "برنامه ريزي شده" را وام گرفت

منسوخ شدن »از جنرال موتورز براي معرفي تغييرات رنگي فصلي. تا قبل از جنگ جهاني دوم ، زنان تمايل داشتند از يك رژ كامل يا بطري لاك ناخن قبل از خريد يك رژ لب جديد استفاده كنند.
1934:Drene ، اولين شامپوي مبتني بر مواد شوينده ، توسط Procter & Gamble وارد بازار مي شود.
1935:Max Factor براي پاسخگويي به نيازهاي منحصر به فرد فيلم Technicolor ، آرايش پنكيك را توليد و معرفي مي كند. وقتي بازيگران شروع به بردن آن براي استفاده شخصي به خانه كردند ، او متوجه شد كه اختراع جديدش چه در دوربين و چه در خارج از دوربين فوق العاده به نظر مي رسد و تصميم گرفت آرايش پنكيك را به تجارت عمومي خرده فروشي معرفي كند.
1936:اوژن شوئلر (بنيانگذار L’Oréal) اولين ضد آفتاب را اختراع مي كند. عليرغم ناكارآمدي نسبي ، اين پيشرفت منجر به اختراع كرم يخچال طبيعي توسط دانشمند اتريشي ، فرانتس گرايتر مي شود. اين محصول كه در سال 1938 معرفي شد ، به عنوان اولين كرم ضد آفتاب كه از نظر تجاري قابل استفاده است ، ذكر شده است. در سال 1962 ، گرايتر مفهومي را براي سيستم درجه بندي فاكتور محافظت در برابر آفتاب (SPF) ارائه داد كه از آن زمان به استاندارد جهاني براي اندازه گيري اثر بخشي ضد آفتاب تبديل شده است.
1938:مواد آرايشي از قانون غذايي و داروي خالص 1906 حذف شدند زيرا به عنوان يك نگراني جدي در مورد بهداشت عمومي در نظر گرفته نمي شدند. با اين حال ، يك حادثه مرتبط با استفاده از يك خط چشم ، كنگره را مجبور به تصويب قانون فدرال غذا ، دارو و لوازم آرايشي (FD&C) كرد ، كه اقتدار FDA را براي تنظيم مواد آرايشي بسيار گسترش داد.
جنگ جهاني دوم و پيامدهاي بعدي
1940:آرايش پا در پاسخ به كمبود جوراب در طول جنگ جهاني دوم ايجاد مي شود.
FDA از وزارت كشاورزي به آژانس امنيتي فدرال منتقل شده و والتر جي كمپل به عنوان نخستين كميسر غذا و دارو منصوب مي شود.
1949:شركت هايي مانند Procter & Gamble (كه محصولي مانند شوينده هاي صابون و رختشويي را تهيه مي كردند) شروع به حمايت مالي از برنامه هاي تلويزيوني روزانه مي كنند كه در نهايت "اپرايون" ناميده مي شوند ، كه اولين آنها اينها بچه هاي من هستند.
عصر جديد لوازم آرايشي
1950:عصر مدرن تجارت لوازم آرايشي از آنجا آغاز مي شود كه تبليغات تلويزيوني براي اولين بار به طور جدي اجرا مي شود.
1952:مادر ، اولين شركتي كه دئودورانت تجاري دارد ، اولين دئودورانت رول (با نام تجاري Ban Roll-On) را روانه بازار مي كند كه از طراحي محصول ديگري كه اخيراً اختراع شده است - قلم توپ - الهام گرفته شده است.
1955:كرست ، اولين خميردندان با فلورايد كه از نظر باليني براي مبارزه با حفره ها اثبات شده است ، توسط Procter & Gamble معرفي شده است.
1960:كنگره در پاسخ به شيوع بيماري در كودكان ناشي از آب نبات هالووين نارنجي ، كه توليدكنندگان را ملزم به ايجاد ايمني مواد افزودني رنگي در مواد غذايي ، داروها و مواد آرايشي مي كند ، اصلاحيه هاي افزودني رنگ را تصويب مي كند. اين اصلاحات شامل ماده اي به نام "بند دلاني" بود كه استفاده از مواد افزودني رنگي را نشان مي دهد كه ماده سرطان زاي انسان يا حيوان است.
محصولات "طبيعي" بر اساس مواد گياهي ، مانند آب هويج و عصاره هندوانه ، براي اولين بار معرفي شدند. مژه مصنوعي محبوب شد.
1965:اولين دئودورانت آئروسل معرفي شد - Gillette’s Right Guard.
1966:كنگره قانون بسته بندي و برچسب گذاري منصفانه (FPLA) را تصويب مي كند ، كه طبق آن ، تمام محصولات مصرفي در تجارت بين ايالتي بايد صادقانه و آموزنده باشند ، FDA مواد لازم را درباره مواد غذايي ، داروها ، مواد آرايشي و تجهيزات پزشكي اعمال مي كند.
دهه 1970
1970:انجمن كالاهاي توالت (TGA) نام خود را به انجمن لوازم آرايشي ، بهداشتي و عطر (CTFA) تغيير مي دهد.
1971:در پاسخ به دادخواست شهروندي كه توسط CTFA ارائه شد ، دفتر رنگ و آرايشي FDA برنامه گزارش داوطلبانه آرايشي (VCRP) را در سال 1971 ايجاد كرد. محصولات آرايشي و بهداشتي كه در ايالات متحده توزيع تجاري دارند. اين تعهد صنعت به ايمني لوازم آرايشي را نشان داد و ارزيابي ايمني مواد آرايشي را نيز ارتقا داد.
1973:CTFA كميته بين المللي نامگذاري عناصر آرايشي و بهداشتي (INC) - متشكل از دانشمندان اختصاصي از صنعت ، دانشگاه ، مقامات نظارتي و انجمن هاي صنفي خواهران - را براي ايجاد و اختصاص نام هاي يكنواخت براي مواد آرايشي تأسيس مي كند. نامهاي "INCI" نامهاي يكنواخت و منظمي هستند كه در سطح بين المللي شناخته شده اند و مواد آرايشي را كه هر دو سال در فرهنگ لغت بين المللي مواد آرايشي و كتابچه راهنما منتشر مي شوند ، شناسايي مي كنند.
جنبش زيست محيطي صنعت آرايشي و بهداشتي و عطر را به چالش مي كشد. به دنبال تصويب قانون حمايت از گونه هاي در معرض خطر ، استفاده از برخي مواد محبوب از جمله مشك و عنبر ممنوع است.
1976:CTFA ، با حمايت FDA و فدراسيون مصرف كنندگان آمريكا ، پنل تخصصي بررسي مواد آرايشي (CIR) را ايجاد مي كند. هدف CIR گردآوري داده هاي منتشر شده و منتشر نشده در سطح جهان در مورد ايمني مواد آرايشي و بهداشتي است و يك هيئت متخصص مستقل براي بررسي بعدي اين داده ها اقدام مي كند. اين هيئت هفت نفره متشكل از دانشمندان و دانشمندان است

پزشكان از رشته هاي پوست ، دارو ، شيمي و سم شناسي توسط يك كميته راهبري انتخاب شده و به طور علني توسط سازمان هاي دولتي ، صنعت و مصرف كنندگان معرفي مي شوند. اين پانل به طور كامل ايمني مواد تشكيل دهنده را بررسي و ارزيابي مي كند و در نهايت نتايج نهايي را در مجله بين المللي سم شناسي مورد بررسي قرار مي دهد. امروز ، CIR هزاران ماده آرايشي و بهداشتي را كه بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد ، بررسي كرده است.
دهه 1980
1980:دهه 80 تغيير چشمگيري نسبت به دهه هاي گذشته داشت ، جايي كه زنان معمولاً آرايش طبيعي و سبك داشتند. در عوض ، نظم جديد اين روز آزمايش لايه هاي سنگين از رنگهاي پررنگ و روشن بود. درخشش طلايي دهه 70 از بين رفته بود و جايگزين آن پايه اي شد كه يك يا دو سايه روشن تر از رنگ طبيعي پوست زنان بود. چشمهاي دودي در رنگهاي روشن مانند فوشيا ، آبي برقي ، نارنجي و سبز بسيار محبوب بودند. دهه 80 كاملاً به دنبال اين بود كه نگاه شما را به اوج خود برسانيم ، با ابر ستاره هايي مانند مدونا و سايندي لاوپر قهرمان شويد.
نگراني در مورد آرايش آلوده در اواخر دهه ظاهر شد. گزارش FDA در سال 1989 نشان داد كه بيش از پنج درصد از نمونه هاي آرايشي جمع شده از پيشخوان فروشگاه ها به كپك ، قارچ و ارگانيسم هاي بيماريزا آلوده شده اند.
1981:PCPC يك ميليون دلار براي تأمين بودجه يك مركز ملي براي توسعه گزينه هاي ديگر براي آزمايش حيوانات - مركز جانش هاپكينز براي آزمايشات حيوانات (CAAT) كمك مالي مي كند. مأموريت آن ترويج و پشتيباني تحقيقات در گزينه هاي آزمايش حيوانات است. تاكنون CAAT تقريباً به 300 كمك مالي در مجموع بيش از 6 ميليون دلار كمك مالي كرده است.
1989:Look Good Feel Better توسط بنياد Look Good Feel Better (بنياد شوراي محصولات مراقبت شخصي) ايجاد شده است - يك سازمان خيريه كه توسط CTFA تأسيس شد و به كمك صدها هزار زن مبتلا به سرطان از طريق بهبود اعتماد به نفس و اعتماد به نفس آنها از طريق دروس پوست و مراقبت از ناخن ، مواد آرايشي و لوازم جانبي براي رفع عوارض جانبي مربوط به ظاهر درمان.
دهه 1990
1990:آزمايش حيوانات براي مواد آرايشي همچنان موضوع مهمي در صنعت زيبايي است كه ناشي از ترجيحات مصرف كننده است. در ژوئن 1989 ، آون اولين شركت بزرگ لوازم آرايشي در جهان شد كه پايان دائمي آزمايش حيوانات بر روي محصولات خود را اعلام كرد ، از جمله آزمايش در آزمايشگاه هاي خارج از كشور. متعاقباً شركتهاي ديگر در طول دهه آينده از اين روش پيروي مي كنند و تلاشها براي توسعه و كسب مصوبات دولتي براي روشهاي جايگزين براي اثبات ايمني محصول شدت مي گيرد.
1999:اولين نشست هماهنگي و همكاري بين الملل لوازم آرايشي (CHIC) در بروكسل ، بلژيك برگزار شد. در اين كنفرانس ، نمايندگان FDA ايالات متحده ؛ وزارت بهداشت ، كار و رفاه ژاپن (MHLW) ؛ بهداشت كانادا؛ و اداره كل III اتحاديه اروپا در مورد موضوعات گسترده لوازم آرايشي ، از جمله: اثبات اساسي ايمني ، تبادل داده ها و اطلاعات ، توسعه سيستم هشدار بين المللي و تفاهم نامه همكاري بين المللي بحث مي كنند.
دهه 2000
2000:مصرف كنندگان در اوايل سال 2000 تحت فشار قرار مي گيرند. با استرس و شتاب بيشتر سرعت كار و زندگي در منزل ، محصولات آرايشي و بهداشتي و مراقبت هاي شخصي كه بر آرامش تأكيد مي ورزند ، اما هنوز هم مي توانند به سرعت مورد استفاده قرار گيرند ، يك گروه قدرتمند در صنعت محسوب مي شوند. از جمله اين محصولات مي توان به شستشوي بدن معطر و همچنين ساير صابون هاي مايع و ژل با رايحه درماني اشاره كرد كه جايگزين صابون هاي سنتي مي شوند.
صنعت با افزايش چالش هايي از جمله نگراني هاي مربوط به ايمني محصول ، درخواست داده هاي علمي براي مستند سازي ادعاهاي محصول ، افزايش نگراني هاي زيست محيطي و فشار جنبش رو به رشد حقوق حيوانات مواجه است. كنگره تحقيق در مورد بازنگري هاي احتمالي در تعاريف سنتي "دارو" و "آرايشي" را كه تحت قانون غذا ، دارو و مواد آرايشي ايجاد شده اند آغاز كرد.
2004:اتحاديه اروپا (اتحاديه اروپا) ممنوعيت آزمايش حيوانات را براي محصولات نهايي آرايشي و بهداشتي اعمال مي كند.
2006:CTFA كد تعهد مصرف كننده را تدوين مي كند ، كه رويكرد داوطلبانه ، فعالانه و مسئولانه در مورد ايمني محصول را مورد حمايت شركت هاي لوازم آرايشي قرار مي دهد. اين كد به منظور افزايش اعتماد به نفس و شفافيت مصرف كنندگان و نهادهاي نظارتي دولت تنظيم شده است.
2007:انجمن لوازم آرايشي ، بهداشتي و عطر (CTFA) نام خود را به شوراي محصولات مراقبت شخصي (PCPC) تغيير مي دهد. PCPC از ابتكارات قانوني متعددي در ايالت هاي كاليفرنيا ، ماساچوست و نيويورك پشتيباني مي كند و Cosmeticsinfo.org را براي كمك به مصرف كنندگان در درك محصولاتي كه استفاده مي كنند و همچنين سابقه ايمني صنعت در فرمولاسيون آن محصولات را راه اندازي مي كند.
همكاري بين المللي در زمينه تنظيم لوازم آرايشي (ICCR) تشكيل شده است ، متشكل از يك گروه داوطلب و بين المللي از مقامات نظارتي لوازم آرايشي از برزيل ، كانادا ، اتحاديه اروپا ، ژاپن و ايالات متحده. اين گروه از مقامات نظارتي به طور سالانه براي بحث در مورد موضوعات مشترك در مورد ايمني و تنظيمات لوازم آرايشي ملاقات مي كنند.
2009:كميسيون اروپا (EC) مسائل

مقررات حاكم بر ادعاهاي محصول ، محافظت از مصرف كنندگان در برابر ادعاهاي گمراه كننده در مورد كارايي و ساير مشخصات محصولات آرايشي.
2010:PCPC مطالعه اي را براي كمك به كمكهاي مهم صنعت آرايشي و بهداشتي در اقتصاد و جامعه انجام مي دهد. اين يافته ها نشان دهنده تعهد عميق رهبران مراقبت شخصي براي ارتقا and و پيشبرد منافع زيست محيطي ، اجتماعي و اقتصادي براي مصرف كنندگان آن است.
2012:PCPC شروع به كار با FDA و كارمندان كنگره در يك فرآيند چند ساله براي ايجاد چارچوبي براي اصلاح قوانين آرايشي مي كند كه نظارت بر FDA را تقويت مي كند و يكنواختي ملي و ترجيح مقررات متفاوت دولت در زمينه آرايشي را فراهم مي كند.
2015:به دليل افزايش نگراني در مورد تأثيرات احتمالي زيست محيطي ، صنعت لوازم آرايشي از تصويب قانون آبهاي بدون ميكروب (Microbead-Free Waters) حمايت مي كند ، كه توليد و فروش مواد آرايشي شستشو دهنده (از جمله خمير دندان) را كه حاوي ميكرو مهره هاي پلاستيكي عمداً اضافه شده است ، منع مي كند.
2016:PCPC با موفقيت از FDA درخواست مي كند تا پيش نويس راهنمايي براي ناخالصي هاي سرب در محصولات لب و مواد آرايشي كه از خارج استفاده مي شوند ، ارائه دهد و از نظر نظارتي مهم ، مطابق با سياست هاي بين المللي است.
PCPC گزارشي به روز شده در زمينه مشاركتهاي اقتصادي و اجتماعي را منتشر مي كند و نقش حياتي اين صنعت را در هر ايالت ثبت مي كند.
2017:CIR از زمان شروع برنامه ارزيابي ايمني علمي مربوط به 5،278 ماده را تكميل كرده است. يافته ها همچنان در مجله بين المللي سم شناسي منتشر مي شود.
PCPC با درك اينكه كرم هاي ضد آفتاب "مواد مخدر" محسوب مي شوند و بنابراين در مدارس ممنوع است ، در حمايت از قوانين ايالتي كه به دانش آموزان امكان مي دهد در مدرسه از كرم ضد آفتاب استفاده و استفاده كنند ، ائتلافي متشكل از بيش از 30 ذينفع را رهبري مي كند.
2018:در مواجهه با قوانيني در كاليفرنيا براي منع آزمايش حيوانات كه مانع دسترسي شركتهاي آمريكايي به برخي از بازارهاي بين المللي مي شود ، PCPC يك استراتژي چند وجهي را براي اصلاح و تصويب قانون آرايشي و بهداشتي بدون ظلم در كاليفرنيا ايجاد مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.