نحوه پاك كردن اسفنج هاي آرايش به روش صحيح

گفتن اخبارهاي مختلف مثل خبر لوازم آرايشي و لوازم خانگي

اسفنج آرايش فروتن يكي از ضروري ترين ابزارهاي يك مجموعه لوازم آرايشي است. در صورت استفاده صحيح ، آنها مي توانند يك پايان بي عيب و نقص ايجاد كنند كه به نظر مي رسد هوا شوي است. با اين حال ، مراقبت مناسب از آنها نيز ضروري است ، زيرا آنها بسيار سريع كثيف مي شوند. در صورت عدم استفاده ، آنها مي توانند تن باكتري و همچنين آرايش بدست آورند و حتي منجر به كپك زدن شوند. بنابراين ، براي جلوگيري از اين موضوع ، در اينجا چگونگي تميز كردن اسفنج هاي آرايش خود به روش صحيح آورده شده است. 

توسط ALLY FEIAM
اسفنج آرايشي 
اسفنج آرايش فروتن يكي از ضروري ترين ابزارهاي يك مجموعه لوازم آرايشي است. در صورت استفاده صحيح ، آنها مي توانند يك پايان بي عيب و نقص ايجاد كنند كه به نظر مي رسد هوا شوي است. با اين حال ، مراقبت مناسب از آنها نيز ضروري است ، زيرا آنها بسيار سريع كثيف مي شوند. در صورت عدم استفاده ، آنها مي توانند تن باكتري و همچنين آرايش بدست آورند و حتي منجر به كپك زدن شوند. بنابراين ، براي جلوگيري از اين موضوع ، در اينجا چگونگي تميز كردن اسفنج هاي آرايش خود به روش صحيح آورده شده است.


 
مطالب نشان مي دهدهر چند وقت يكبار اسفنج آرايش خود را تميز مي كنم؟براي اينكه پوست شما احساس شادابي و سلامتي داشته باشد ، بهتر است آن را به طور منظم تميز كنيد. اسفنج محصول زيادي را خيس مي كند و از آنجا كه قبل از استفاده در آب قرار مي گيرد ، باكتري ها نيز مي توانند در داخل رشد كنند. براي جلوگيري از اين موارد ، توصيه مي شود هفته اي يكبار آن را بشوييد. روش هاي مختلفي براي انجام اين كار وجود دارد ، اما اطمينان حاصل كنيد كه حداقل چهار بار در ماه انجام مي شود - هيچ كس نمي خواهد پايه و ميكروب هاي قديمي را روي پوست خود قرار دهد.
 
چند بار اسفنج آرايش خود را تميز مي كنم 
 
چگونه اسفنج هاي آرايش را تميز كنيم

از صابون يا پاك كننده استفاده كنيديكي از سريع ترين و ارزان ترين روش هاي شستن اسفنج آرايش با صابون استاندارد يا شوينده است. محصولات بي شماري وجود دارد كه مي توانيد با استفاده از آنها لوازم آرايش خود را زيبا و تميز كنيد.
 
1. اسفنج خود را در آب گرم خيس كنيد - گسترش مي يابد تا صابون بتواند هر نقطه را تميز كند.2. با استفاده از حركات كوچك و دوراني ، اسفنج كثيف را در كف دست خود بماليد و بيرون آمدن آرايش اضافي را تماشا كنيد.3. اين مرحله را كامل كنيد تا كاملا از آرايش پاك شود.
 
 اسفنج آرايشي تميز را در يك صابون يا پاك كننده تميز كنيد 
اسفنج آرايشي را خيس كنيدصرفه جويي در وقت و روش ساده براي تميز كردن اسفنج آرايش خود خيساندن آن در آب گرم است. اگر شستشوي منظمي كه انجام مي دهيد ، آلودگي را به طور كامل پاك نكند ، يك مرحله عالي است. در حالت ايده آل ، اين كار با آب گرم و صابون بهتر انجام مي شود و شما مي خواهيد آن را بيش از 30 دقيقه در مايع نگه داريد. اين كار براي از بين بردن فعال پي و محصول اضافي مسدود شده در ابزار آرايش كار خواهد كرد. بعد از 30 دقيقه ، آن را با استفاده از حوله خشك كنيد و قبل از استفاده مجدد از رطوبت آن اطمينان حاصل كنيد.
 
اسفنج آرايشي را خيس كنيد 


اسفنج آرايشي را در مايكروويو تميز كنيداين يك روش جالب براي تميز كردن اسفنج هاي آرايش است ، زيرا براي كار كردن بايد به درستي انجام شود. اگر اين مراحل را دنبال نكنيد ، ممكن است در پايان مورد را خراب كنيد.
 
1. آن را در يك فنجان آب گرم و صابون خيس كنيد و مطمئن شويد كه شروع به تميز شدن كرده است.2. آن را فشار دهيد ، بنابراين كاملا اشباع شده و دوباره درون مايع قرار دهيد.3. فنجان را به مدت يك دقيقه درون مايكروويو قرار دهيد.4- پنج دقيقه صبر كنيد تا آب خنك شود - اين يك مرحله ضروري است ، بنابراين اطمينان حاصل كنيد كه صبور باشيد و بگذاريد گرما كمي كم شود.
 
 اسفنج آرايشي را در مايكروويو تميز كنيد 
از روغن زيتون و شوينده ظرفشويي استفاده كنيداگر به دنبال يك روش ضد ميكروبي ، ضد باكتريايي و ضد ويروسي براي تميز كردن اسفنج آرايش خود هستيد ، نمي توانيد از روغن زيتون و مواد شوينده ظرفشويي عبور كنيد. اين به عنوان يك جايگزين عالي براي پاك كننده هاي سنتي ، به عنوان يك راه حل سريع و آسان براي تازه سازي ابزارهاي آرايشي شما عمل مي كند.
 
1. آب گرم ، روغن و شامپوي كودك يا مواد شوينده ظرفشويي را تركيب كنيد.2. اسفنج را به فرمول آغشته كنيد ، سپس آن را زير يك شير آب گرم قرار دهيد و محصول اضافي آن را فشار دهيد.3. براي از بين بردن تمام روغن ، اسفنج آرايشي را سه بار فشار دهيد و با پاك كننده صورت به آن آبكشي كنيد. اين به حذف هر آنچه در داخل ابزار باقي مانده كمك مي كند.
 

 

از محلول تميز كننده استفاده كنيداسفنج آرايش خود را با كمك يك محلول تميز كننده دوباره درخشان كنيد. چه اين يك محصول مارك دار باشد و چه آب ميسلار ، با اين گزينه مي توانيد به نتايج شگفت انگيزي برسيد. درست مانند مايعات ديگر ، اين يك روش عالي براي جلوگيري از ابزار زيبايي شما از ميكروب و باكتري است.
 
1. محلول تميز كننده را به آب گرم اضافه كنيد ، اطمينان حاصل كنيد كه حباب زيادي دارد.2. اسفنج آرايشي را در آب خيس كنيد ، و آن را فشار دهيد تا در اندازه كامل گسترش يابد. اين باعث مي شود كه شما كل اسفنج را تميز كنيد.3. اسفنج را روي دست يا يك سيني تميز كننده بماليد تا محصول از داخل آن خارج شود. آن را فشار دهيد و مراحل را تكرار كنيد تا كاملا شسته شود.4. اسفنج را با يك حوله تميز خشك كرده و بگذاريد تا بماند. از استفاده از آن در حالي كه هنوز مرطوب است خودداري كنيد. 
اسفنج آرايشي را با محلول تميز كننده تميز كنيد 
بهترين اسفنج هاي آرايششستن مرتب اسفنج آرايش ضروري است ، اما پس از سه ماه استفاده ، جايگزيني آن نيز ايده خوبي است. انواع مختلف اسفنج متناسب با كاربردهاي مختلف است - اگر فونداسيون مايع را ترجيح مي دهيد ، مخلوط كن ميكروالياف را انتخاب كنيد كه محصول زيادي را خيس نكند. اگر ترجيح مي دهيد از پودر استفاده كنيد ، قبل از استفاده از مرطوب نگه داشتن ماده خودداري كنيد. براي كساني كه در گوشه خارجي دهان شما يا زير بله كانسيلر مي زنند ، بهتر است نسخه كوچكتر از مخلوط كن اصلي را خريداري كنند. اگر هنوز مطمئن نيستيد ، در اينجا چند مورد از بهترين گزينه ها آورده شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.