15 بهترين مارك طبيعي و ارگانيك براي دانستن

گفتن اخبارهاي مختلف مثل خبر لوازم آرايشي و لوازم خانگي

در سالهاي اخير ، محصولات ارگانيك محبوبيت بيشتري پيدا كرده اند. اعم از غذا ، مراقبت از پوست يا آرايش ، مصرف كنندگان بيشتر از آنچه در بدن و بدن خود مي گذارند مراقبت مي كنند. فرورفتن مواد شيميايي تند و زننده و جايگزيني آنها با خوبي هاي طبيعي روند جديدي است و مارك ها توجه مي كنند. هرچند مدت ها پيش سخت بوديد كه حتي تعداد انگشت شماري از محصولات آرايشي و بهداشتي ارگانيك را پيدا كنيد ، اما امروز گزينه هاي زيادي وجود دارد. تنها چيزي كه بايد بدانيد اين است كه كجا بايد نگاه كنيد و به زودي به بهترين مارك هاي آرايشي طبيعي و ارگانيك آشنا خواهيد شد.

1. W3ll PeopleW3ll People توسط يك آرايشگر نخبه ، آرايشگر زيبايي و يك كارآفرين در آغوش گرفتن درخت تاسيس شده است ، يك مارك تجاري با تجربه ، دانش و تعهد است. ايده آل براي خانم هايي كه هم به آرايش طبيعي و هم به مواد طبيعي علاقه دارند ، W3ll People فرمول هاي چاپلوس ساخته شده با مواد غني و دوستدار پوست را ارائه مي دهد.
 
فروشگاه W3ll افراد
 
W3ll People Organic Makeup 
2. اينيكاوقتي صحبت از آرايش طبيعي مي شود ، اينيكا به يك نيروگاه جهاني تبديل شده است. مارك ارگانيك معتبر برنده چندين جايزه لوازم آرايشي است و به طور مداوم ثابت مي كند كه هنگام انتخاب طبيعي نيازي به به خطر انداختن كيفيت نيست.
 
فروشگاه Inika Organic
 
آرايش ارگانيك Inika 


3. زيبايي ايلياILIA با هر محصول با مارك اخلاقي و پايدار ، از گياهان ارگانيك معتبر براي تغذيه و جوان سازي پوست پر شده است. در حالي كه هر نوع آرايش ارائه شده با كيفيت و مناسب پوست است ، چوب هاي چند منظوره و نرم كننده هاي لب رنگي تنها دليل خريد اين برچسب باورنكردني است.
 
فروشگاه ايليا زيبايي
 
آرايش ارگانيك زيبايي ايليا 
4. 100٪ خالص100٪ Pure ماركي است كه ماموريت دارد سالم ترين مواد آرايشي را با بالاترين كيفيت مواد تشكيل دهد. محصولات ارگانيك اين مارك كه با مواد مغذي غني از مواد مغذي پر شده است ، ضمن بهبود سلامت پوست ، عيوب شما را پوشش مي دهد. طيف وسيعي را نه تنها براي آرايش ميوه هاي رنگ شده بلكه براي مراقبت از پوست و موهايش نيز خريداري كنيد.
 
فروشگاه 100٪ خالص
 
100٪ آرايش ارگانيك خالص 


5. تاتا هارپرتاتا هارپر 100٪ طبيعي و غير سمي است ، برچسب تفاوت آن با ساير مارك هاي زيبايي را دارد. برخلاف بسياري از مواد آرايشي مملو از مواد شيميايي كه در حال حاضر موجود است ، محصولات مراقبت از پوست و آرايش اين برند با استفاده از فناوري پيشرفته و مواد آلي توليد مي شود.
 
فروشگاه تاتا هارپر
 
آرايش ارگانيك تاتا هارپر 
6. جين ايرديلجين ايرديل ، كه بيشتر به دليل پودرهاي چند منظوره شناخته مي شود ، يك برند زيبايي است كه به زيبايي و احساس خوب مشتريان متعهد است. اگرچه محصولات معدني اين برند را نمي توان ارگانيك دانست زيرا از گياهان مشتق نشده اند ، اما كاملاً طبيعي هستند.
 
فروشگاه جين ايرديل
 
آرايش ارگانيك جين ايرديل 

7. دكتر هاوشكادكتر هاوشكا و شركت مادرش ، والا از سال 1935 پيشگام مراقبت از پوست طبيعي هستند. امروز ، اين مارك محصولات آرايشي طبيعي و ارگانيك ، از جمله يك مجموعه آرايشي استثنايي را ارائه مي دهد.
 
فروشگاه دكتر هاوشكا
 
آرايش ارگانيك دكتر هاوشكا 
8. زيبايي ارگانيك بخارخطوط بين مراقبت از پوست و آرايش ، Vapor Organic Beauty محصولات با عملكرد بالا و مواد كاملاً خالص را ارائه مي دهد. اين برند برنده جايزه به لطف Fine Art Infused Color و محصولات چند منظوره آرزو ، حتي فرقه اي نيز در آن ايجاد شده است.
 
فروشگاه زيبايي آلي بخار
 
آرايش زيبايي ارگانيك Vapor 


9. لوازم آرايشي گابريلگياهخواري ، بي رحمي ، بدون گلوتن و طبيعي ، Gabriel Cosmetics همه جعبه ها را تيك مي زند. اين برند كه در زيبايي آلي پيشتاز است ، محصولات عالي مراقبت از پوست براي بزرگسالان ، صابون ها و شامپوها را نيز براي كودكان ارائه مي دهد.
 
فروشگاه لوازم آرايشي گابريل
 
آرايشي ارگانيك Gabriel Cosmetics 
10. گياهخواران گياهخوارHerbivore Botanicals چيزهاي فراتر از فقط بسته بندي شيك ارائه مي دهد. محصولات اين شركت آرايشي و بهداشتي با مواد طبيعي طبيعي و همچنين بسياري از مواد آلي مجاز تهيه شده اند. اگرچه در اينجا آرايش رنگي خود را پيدا نخواهيد كرد ، اما مراقبت از پوست ، نرم كننده هاي لب و موارد ديگر بسيار خارق العاده خواهيد يافت
 
فروشگاه گياهان دارويي گياهخوار
 
Herbivore Botanicals آلي ارگانيك 

11. RMS BeautyRMS Beauty نام مهمي است كه بايد در دنياي لوازم آرايشي طبيعي و ارگانيك بدانيد. مارك مورد علاقه خود به استفاده از موادي كه نه تنها سمي نيستند بلكه باعث بهبود و تغذيه پوست مي شوند به خود مي بالد. هنگام پوشيدن اين مارك آرايشي مي توانيد انتظار محصولات خالص با پايان هاي روشن را داشته باشيد.
 
فروشگاه RMS زيبايي
 
آرايش ارگانيك RMS Beauty 
12. كجائر ويسKirsten Kjaer Weis ، آرايشگر ، پس از كشف اينكه محصولات موجود آرايشي ارگانيك قادر به دستيابي به نتايج مشابه محصولات سنتي و شيميايي نيستند ، برچسب خود را ايجاد كرد. اين مارك در حال حاضر محصولات آرايشي رنگي با عملكرد عالي با بهترين مواد طبيعي و ارگانيك را به دوستداران زيبايي ارائه مي دهد.
 
فروشگاه كجائر ويس
 
آرايش ارگانيك Kjaer Weis 

13. تكامل NuNu Evolution كه براي مواد مخدر زيبايي بدون آشغال ساخته شده است ، هم طبيعي است و هم شيك. با تشكر از فرمول هاي ابتكاري و فداكاري خود براي قرار دادن مردم در مقابل سود ، اين مارك گزينه اي زيبا و بدون هيچ گونه خطري براي سلامتي در اختيار كاربران قرار مي دهد.
 
فروشگاه نو تكامل
 
آرايش ارگانيك Nu Evolution 
14. زويي ارگانيكمحصولات Zuii نه تنها گواهي ارگانيك دارند ، بلكه از گل هاي استراليا نيز ساخته مي شوند. اين مفهوم منحصر به فرد به اين معني است كه محصولات اين برند شامل گلبرگ هاي ارگانيك و مغذي از گل رز ، ياسمن و بابونه در ميان ساير مواد تشكيل دهنده است.
 
فروشگاه Zuii Organic
 
آرايش ارگانيك Zuii 

15. لوازم آرايشي Afterglowمارك آرايشي معدني ، Afterglow از cer استفاده مي كند هر زمان ممكن باشد از مواد آلي متنوع استفاده مي شود و از رنگ هاي مصنوعي ، پارابن ها و مواد تحريك كننده مانند بيسموت اكسي كلرايد جلوگيري مي كند. محصولات ايمن اين برند نيز بسيار با كيفيت هستند ، به طوري كه مواد پنهان كننده و پودر مورد علاقه كاربران هستند.

https://www.thetrendspotter.net/natural-and-organic-makeup-brands/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.