بهترين ژل هاي ابرو در سال 2020

گفتن اخبارهاي مختلف مثل خبر لوازم آرايشي و لوازم خانگي

مرور خارج از كنترل است؟ نگاه خود را با اين نكات برتر و استفاده از ژل هاي ابرو صيقلي نگه داريد.توسط مدي فلتون30 ژوئن 2020من بيش از 2 سال پيش كار خود را با Adore Beauty در انبار آغاز كردم. من اكنون بخشي از تيم بازاريابي در Adore HQ هستم. من معمولاً وقتم را براي زنده نگه داشتن گياهان خانه ام مي گذرانم ، در نهر Merri قدم مي زنم و گربه را با محبت وسواس مي دوزم. مهمترين نكته مراقبت از پوست كه در اينجا آموخته ام استفاده از SPF هر روز است - اگر فقط اين را مي توانستم به خود جوان خود بگويم!اين سريعترين ميانبر براي نگاه طبيعي است كركي ناپلئون Perdis WanderBrowBrowGel 0033

يك مجموعه خوب از ابروها به فرم شما كمك مي كند. اما وقتي نوبت به نگهداري مي رسد ، ابروها مي توانند يك كار مشكلي باشند. از برداشتن بيشتر تا رنگ آميزي و پيرايش ، حفظ ظاهر يك مجموعه خوب از ابروها مي تواند يك تلاش بي پايان باشد.
حتي با قرار ملاقات هاي منظم در نوار ابرو ، ممكن است متوجه شويد كه به چند محصول نياز داريد تا ابروهايتان را پر و آراسته نگه دارد. چه با ابروهاي نازكي كه رنگ خود را از دست داده اند مبارزه كنيد و چه با ابروهاي كاملاً كركي كه به سرعت از كنترل خارج مي شوند ، يك ژل ابرو خوب به شما كمك مي كند تا همه موهاي كوچك مهم در محل خود حفظ شوند.
اما چه چيزي ژل ابرو را به بهترين گزينه تبديل مي كند؟ چرا با فرمول هاي مختلف در بازار ، چرا ژل ابرو را به جاي مداد يا محصول انتخاب مي كنيم؟ با روكش لطيف و شستشوي رنگ ، بهترين ژل ابرو ظاهر شما را مرتب مي كند تا زماني كه به آن نياز داشته باشيد تا در جاي خود ثابت بماند.
ناپلئون Perdis WanderBrowBrowGel 0017ژل ابرو چه كاري انجام مي دهد؟يك ژل ابرو مناسب ابروهاي شما را مرتب كرده و كمي رنگ موقت به آنها مي دهد. قبل از اينكه ابروها به يك دسته زيبايي پررونق تبديل شوند ، بسياري از آنها به اسپولي و لاك الكل استفاده مي كردند تا ابروهايي را كه مي خواستند بدست آورند. اسپري كردن قرقره با اسپري و سپس شانه زدن برس از طريق ابروها يك گزينه مناسب براي ژل ابرو بود كه براي چند ساعت خوب ظاهر را حفظ مي كرد.
از آن زمان تاكنون اوضاع كمي پيش رفته است. يك ژل خوب براي ابرو حالت ابرو شما را تضمين مي كند و هر مو را با ليسيدن رنگدانه مي سازد ، بنابراين مي توانيد رنگ مناسب ابرو را پيدا كنيد. طراحي شده براي جلوه دادن كامل به ابروهاي نازك ، نتايج حاصل از يك ژل خوب و غير سمي ابرو را مشاهده خواهيد كرد ، حتي اگر عادت به استفاده از آن نداشته باشيد.
NapoleonPerdis BrowPencil

بهترين ژل ابرو چيست؟بهترين ژل ابرو كمك مي كند حتي كثيف ترين ابروها ظاهر يكنواخت تري داشته باشد. استفاده آسان و سريع ، شما مي توانيد ژل ابرو را در كيف يا جيب خود نگه داريد تا سريع لمس كنيد - اگر بعد از كار مستقيم بيرون برويد ، عالي است.
از ابروهاي ژل پوماد گرفته تا بهترين ژل الياف ابرو ، فرمول هايي را كه در حال حاضر دوست داريد پيدا كرده ايم و براي بررسي آنها ، آنها را در اينجا ليست كرده ايم.
1با اين ژل ابرو تعريف شده ابروهاي وحشي را رام كرده و تعريف كنيدژل ابرو ناپلئون پرديس Wand-er32.00 دلار4.1 از 14 بررسي
مراقبت از ابروها به معناي سفرهاي مداوم به سالن نيست ، وقتي خود را با مجموعه اي از محصولات كه مي توانيد به آنها اعتماد كنيد مسلح كنيد ، فارغ از اينكه چه كاري انجام مي دهيد ، ابروهاي شما مرتب و مرتب به نظر مي رسند. ژل ابرو Napoleon Perdis Wand-er Brow داراي عصاي دقيق است كه حتي در يك لحظه حتي ابروهاي بي قاعده را تعريف و شكل مي دهد. فرمول جوهر مانند تا زماني كه شما به آن نياز داريد روي موهاي شما باقي مي ماند و لازم نيست كه يك متخصص ابرو باشيد تا محصول را به خوبي استفاده كنيد.
ژل ابرو Napoleon Perdis Wand-erاين فرمول ژل ابرو با ماندگاري بالا و رنگ غني ، موهاي شما را با ظاهري مشخص تر مي پوشاند. گرز نازك هدف قرار دادن موها به صورت جداگانه را آسان مي كند و فرمول به شما كمك مي كند تا يك لطيف و مرتب انجام شود. ويتامين هاي C و E موجود در فرمول به شرطي نگه داشتن ابروهاي شما كمك مي كند و گرز با كاربرد آسان باعث مي شود برنامه يك فرآيند ساده باشد كه همه مي توانند از آن لذت ببرند.
اگر ابروهاي شما بد است ، ممكن است بخواهيد با كمك ژل ابرو Napoleon Perdis Wand-er به كنترل آنها بپردازيد. اين فرمول مغذي با كمك به اصلاح ابروهايي كه راه خود را از دست داده اند ، موها را حالت دار مي كند ، بنابراين با گذشت زمان مديريت آنها آسان تر مي شود. نياز هوشمندانه و دروني به شما كمك مي كند تا هر موي سر جاي خود قرار داشته باشد و وقتي با قلم مو تصفيه شده و تصفيه شده ، شكلي را كه دوست داريد مي تراشيد و تراش مي دهيد ، احساس حرفه اي خواهيد كرد.
2با اين رنگ ژل ماندگار ، ابروهاي خود را كامل نگه داريدرنگ ژل موي Maybelline Tattoo24.95 دلار4.1 از 61 بررسي
اگر انجام ابروها در صبح كمترين قسمت موردعلاقه زيبايي شماست ، ممكن است بخواهيد رنگ ژل موي Maybelline Tattoo Brow را امتحان كنيد. فرمول پوشيده و طولاني كه باعث مي شود ابروهاي شما تا سه روز مشخص و مرتب باشد ، رنگ ژل لايه بردار باعث افزايش رنگ در ابروهاي منصفانه مي شود. بيدار شدن با ابروهاي كامل پرش رويايي دور از ذهن نيست. با استفاده از اين فرمول منحصر به فرد و نوآورانه ، هر روز به ابروهايي با ارزش هوس دست خواهيد يافت. رنگ نيمه دائمي تا سه روز موهاي شما را رنگ مي كند و پس از مدتي به تدريج محو مي شود.
رنگ ژل موي Maybelline Tattooاگر شما عاشق ايده ميكروبلند كردن دائمي ابروهاي خود در محل هستيد ، اما از اين تعهد ترس داريد ، ممكن است بخواهيد فرمول بي نظير موقت خال كوبي را بدست آوريد. غني شده با تركيبي از آلوئهورا ، ژل رويال و كلاژن براي پرپشت و سالم نگه داشتن موهاي ابرو خود ، در نيمي از زمان معمول به راحتي ظاهري طبيعي و كامل ايجاد مي كنيد. قبل از اينكه پوست آن را جدا كنيد ، محصول را روي ابروهاي تميز و خشك قرار دهيد تا رنگ ژل به ظاهر طبيعي داشته باشد.
اگر به دنبال بهترين ژل ابرو براي ابروهاي پرپشت هستيد ، شايد بخواهيد رنگ ابتكاري Maybelline Tattoo Brow Gel Tint را امتحان كنيد. با نرم شدن موهاي شكننده ابرو و حفظ سلامت آنها ، اين فرمول به شما ظاهري مي دهد كه يك بار پس از استفاده اوليه تا سه روز ادامه دارد. كلاژن محلول يك اسيد آمينه طبيعي است كه به رشد مو كمك مي كند و ژله رويال رشد مو را تقويت مي كند و آبرساني را ايجاد مي كند. اگر به دنبال ژل تغذيه كننده رشد ابرو هستيد ، اين فرمول مطمئناً به شما كمك خواهد كرد.
3با اين فرمول رنگ آميزي شده و ضدآب ، يك ظاهر شيك كاملاً عالي بدست آوريدژل ابرو گاربو و كلي38.00 دلار4.1 از 14 بررسي
هنگامي كه به تعطيلات مي رويد ، آخرين چيزي كه مي خواهيد نگران آن شويد شستن آرايش در اقيانوس است. ژل Brow Garbo & Kelly فرمولي كاملاً ضدآب است كه هم در فرمول هاي رنگي و هم شفاف موجود است. اين فرمول مغذي براي مرتب سازي و ايجاد جلوه اي كامل و پر از ابرو طراحي شده است و از هر مويي كه در ابروهاي شماست مراقبت مي كند. با تغيير رنگ و تركيب ابروهايي كه رنگ و تعريف خود را از دست داده اند ، فرمول استفاده آسان را دوست خواهيد داشت كه حتي در صورت استفاده از دوش ، دوام مي آورد.
ژل ابرو گاربو و كليوگان ، بي رحمي و بسته بندي زيبايي ، اين فرمول لوكس به ابروهاي كم حجم نيز جلوه اي كامل و بلند مي دهد. مناسب براي هر شكل و اندازه ابرو ، شما مي توانيد ابروها را كاملا مسواك بزنيد تا ظاهر شما زيبا و منظم شود و به ابرو ظاهر ضخيم تر و گسترده تري ببخشد. فرمول مناسبي براي سايش طولاني مدت ، فقط چند حركت از اين فرمول باعث مي شود تا نگاه شما به هم بخورد.
حتي در صورت عدم آرايش ، روزهاي آرايش ، خوب و زيبا نگه داشتن ابروها ضخيم و سالم است. با سختي تلاش مي توانيد به ابروهايي دست پيدا كنيد كه به نظر مي رسد در سالن كنده شده و مدل داده شده اند. اين ژل ابرو عالي و ضد اب است. ژل موي Garbo & Kelly در فرمول هاي رنگي و شفاف موجود است ، بنابراين مي توانيد ظاهر خود را متناسب با نيازهاي ابرو خود تنظيم كنيد. از گوشه داخلي ابرو خود را شروع كنيد و از ضربات كوتاه كوتاه به سمت بالا استفاده كنيد تا به دنبال يك پايان كامل و سالم باشيد.
4ابروهاي بي قاعده؟ سپس با اين فرمول بدون تكنيك اهلي كنيدژل موي عصاي جادويي R + Co29.00 دلار4.9 از 8 بررسي
وقتي نوبت به فرم دادن به ابروهايتان مي رسد ، تنها چيزي كه به آن نياز داريد چيزي است كه به آنها لطيف و لطيف لطيف مي كند و آنها مي توانند تمام روز به همين ترتيب باقي بمانند. R + Co Magic Wand Brow Gel فقط با يك انگشت ساده مچ دست خود را رام و سبك مي كند. بي رحمي و وگان ، اين فرمول نرم و بدون نرم ابروها را در تمام روز در جاي خود قرار مي دهد تا ظاهري آراسته و آراسته به شما بدهد و به آن اعتماد كنيد. صبح كه روال ابرو خود را تمام كرديد ، مطمئن خواهيد بود كه اين فرمول آنها را در جاي خود نگه مي دارد تا اينكه شب يونجه را بزنيد.
ژل موي عصاي جادويي R + Coاين فرمول با ژل ابرو ريمل مژه و ابري صاف و موهاي ابرو را كنترل مي كند كه به سختي قابل كنترل هستند. طراحي شده براي اينكه موهاي شما نرم و طبيعي به نظر برسد ، اين فرمول را روي مداد يا پودر استفاده كنيد تا ظاهر شما كامل شود. با ماندگاري بالا و بدون پوسته پوسته شدن ، اين ريمل احساس چسبندگي نمي كند و باقي مانده اي روي پوست شما باقي نمي گذارد. با ارائه ظاهري آراسته ، ضخيم و مشخص ، مي توانيد هر زمان كه نياز داشتيد به سرعت با استفاده از فرمول استفاده آسان ابرو خود را تميز كنيد.
لزوماً مديريت ابروهايتان كاري سخت نيست. ژل موي جادويي R + Co Magic Wand Brow حاوي عصاره گل Hollyhock است كه باعث نرم شدن و آبرساني موهاي ظريف و كوچك مي شود. اين ابزار چند منظوره كه به شما كمك مي كند موهاي نااميدكننده را رام كنيد ، ابزاري مناسب و ايده آل براي كمك به شما است. بدون وگان و بي رحمي ، اين فرمول موهاي شما را در بهترين حالت حفظ مي كند ، همانطور كه جلوي ابرو را دوست داريد.
5ابروهاي پر و ضخيم تر و فانتزي؟ اين ژل ابرو رنگي را با الياف انتخاب كنيدژل فيبر + Gimme Browit45.00 دلار4.7 از 491 بررسي
چرا بايد به ابروهاي نازك و كم رنگ اكتفا كرد ، وقتي مي توانيد با استفاده از اين ژل فيبر + Benefit Gimme Brow + فيبر خود را در چيزي ضخيم تر بسازيد. ساخته شده از ريز الياف ريز كه به موها و پوست شما مي چسبد ، هنگام استفاده از اين فرمول ضد آشفتگي ، به يك ظاهر كامل طبيعي خواهيد رسيد. برس كوچك مخروطي كاربرد را بسيار آسان مي كند ، حتي يك تازه كار كاملا ابرو نيز به ابروهايي با ظاهري حرفه اي دست پيدا مي كند. فرمول آسان همه در يك باعث مي شود كه ابروهاي شما كاملاً نسبي باشد. با داشتن تعداد زيادي رنگ رنگي براي انتخاب و فناوري ميكرو الياف نوآورانه ، براي دستيابي به ابرويي بهتر فقط به چند ضربه تند وشديد زدن سريع نياز داريد.
ژل فيبر + Gimme Browitهنگام استفاده از اين فرمول منحصر به فرد ميكروفيبر ، نيازي نيست ساعت ها وقت خود را براي كامل كردن ابروهاي خود صرف كنيد. با پر كردن مايكرو فيبرها به ابروهايتان ، ظاهري كاملاً درخشان مي بخشيد ، اين فرمول به ابروها مي چسبد پس از صبح كه تمام شد ، تمام روز دوام مي آورد. اين فرمول ژل الياف حجم دهنده ابرو رنگي موهاي بي نظم را در جاي خود نگه مي دارد

و گرز به شما كمك مي كند تا ظاهري تميز و سبك داشته باشيد.
اگر به ظاهر ابروهاي سالم و ضخيم علاقه داريد ، ممكن است بخواهيد ژل فيبر + Benefit Gimme Brow + را بگيريد. ريز الياف ريز روي موهاي موجود شما چسبيده است ، كه به ايجاد توهم در ابروهاي ضخيم تر و پرتر كمك مي كند. در تلاش براي پر كردن شكاف هاي كم و افزايش حجم موهاي موجود در ابرو خود ، بسيار دوست خواهيد داشت كه با اين فرمول ابتكاري و بصري دستيابي به ابروهايي با ارزش شهوت آسان است.
6با اين فرمول مغذي ابروهاي خود را به شكلي كه دوست داريد ، سبك كنيدست ابرو و لوازم آرايشي M.A.C39.00 دلار4.4 از 46 بررسي
اهلي كردن برخي از ابروها نسبت به بقيه سخت تر است. گرچه ممكن است آنها را با مداد تعريف كنيد و آنها را با پودر پر كنيد ، اين يك ژل ابرو است كه به شما كمك مي كند همه چيز را پايين نگه داريد. ست لوازم آرايشي و بهداشتي M.A.C 8g به رام شدن و نظافت حتي بي نظم ترين ابروها نيز كمك خواهد كرد. اين مجموعه ابرو كه به دو فرمول شفاف و رنگي موجود است ، داراي كاربردي آسان و در عين حال كاملاً كارآمد است. برس كاملاً شكل گرفته به شما كمك مي كند تا ابروهاي خود را شكل دهيد و حالت دهيد ، در حالي كه ژل با مدت طولاني تا هشت ساعت دوام دارد.
ست ابرو لوازم آرايشي و بهداشتي M.A.Cاين محصول مناسب براي كمك به دامان براي مديريت سخت ابروها ، اين مجموعه لوازم آرايشي بهداشتي M.A.C با فرمولي كاملاً روشن و واضح در دسترس است. با افزودن درخشش نرم و بدون هيچ گونه سختي ، با گذشت روز اين فرمول از بين نخواهد رفت. براي استفاده در ابروها بسيار مناسب است ، شما همچنين مي توانيد اين فرمول را براي مژه ها ، سوزش سر ، موهاي زائد يا موهاي صورت استفاده كنيد. براي افرادي كه با مخاطب تماس ندارند ، مطمئن خواهيد بود كه اين فرمول را در هرجايي از چشم خود قرار مي دهيد.
چه ابروهايي ضخيم داشته باشيد كه سخت به سختي كشيده شوند و چه بروس هاي نازكي كه كمي پراكنده به نظر مي رسند ، مي توانيد با مجموعه ابروهاي لوازم آرايشي و بهداشتي M.A.C به ظاهري دلخواه دست پيدا كنيد. براي رسيدن به يك جلوي ابروي روشن و سفيد ، يك سايه روشن تر از سايه طبيعي خود انتخاب كنيد و فرمول را با مسواك زدن به عقب و جلو به طور مساوي توزيع كنيد.
7با استفاده از اين فرمول ژل مسواك ، برجستگي هاي ظاهري طبيعي به ابروهاي خود بدهيداز Browtones 3D بهره مند شويد45.00 دلار4.1 از 24 بررسي
براي لذت بردن از ابروهاي متفاوت نيازي به سفر به سالن نيست. همه چيز را با هم مخلوط كنيد ، بدون دردسر و بدون مزاحمت با Browit 3D Browtones. با كمي ليسيدن رنگ ابروها را به زندگي برگردانيد ، اين فرمول آنچه را كه در حال حاضر داريد بهبود مي بخشد ، تعريف ظريف سبك تري را ارائه مي دهد و ظاهر ابروهاي تيره و خشن را نرم مي كند. با اين ژل حجم دهنده ابرو منحصر به فرد ، Benefit ، نماي ظاهري خود را تقويت كنيد. اگر از اين كه ابروهايتان صاف و كسل كننده به نظر مي رسد خسته شده ايد ، با استفاده از اين فرمول جذاب 3D آنها را به زندگي برگردانيد.
از Browtones 3D بهره مند شويداگر مي خواهيد ظاهر ابروهاي خود را تغيير دهيد لازم نيست تصميم دائمي بگيريد. با اين فرمول سه بعدي منحصر به فرد ، به آنها روح تازه اي بدهيد. با افزودن لمس رنگ براي بلند كردن و افزودن تعريف ، اين ژل ابرو منحصر به فرد Benefit كنتراست رنگي ظريف به ابروهاي برجسته مي بخشد. اگر مي خواهيد به ابروهاي عادلانه تري عمق و تعريف بيشتري بدهيد ، رنگي كمي تيره تر از سايه طبيعي خود انتخاب كنيد.
محصولي عالي براي بازي كردن ، شما تاثيري را كه با فرمول Browitones Browitones 3D بدست آوريد دوست خواهيد داشت. به تنهايي يا بالاي صفحه مداد بپوشيد ، اين فرمول پوسته پوسته نمي شود و به شما احساس چسبندگي و ناراحتي نمي دهد. برس سفارشي داراي نوك شانه منحصر به فرد است و فرمول ضد آب حتي هنگام دوش گرفتن ثابت مي ماند. برس منحصر به فرد به شما كمك مي كند ابروهاي خود را از باريك ترين قسمت شكل دهيد و درخشش ظريف فرمول بسيار نرم نور را به خود جلب مي كند.
8ابروهاي خود را با نوع جديدي از فرمول ژل مغذي درمان كنيدشكل دهنده مو طبيعي Bobbi Brown و لمس مو45.00 دلار4.6 از 30 بررسي
اگر دوست داريد ابروهاي شما طبيعي و سالم به نظر برسند ، دوست داريد از فرم موي طبيعي Bobbi Brown & Touch Up استفاده كنيد. با پروتئين گندم و ويتامين B5 فاقد سولفات ، ابروهاي شما نرم و طبيعي به نظر مي رسند. با استفاده از فرمول ابتكاري ژل كرم ، اين محصول تغذيه كننده ابرو تعريف ظاهري شما را ارائه مي دهد. اين فرمول كه خشك مي شود و به يك پودر نرم و طبيعي تبديل مي شود ، هرگز چسبناك و چسبنده نيست. نه فقط براي ابروهاي خود ، بلكه مي توانيد اين فرمول را روي موهاي فراري خود نيز بكار ببريد تا ظاهر شما را مرتب و صيقلي نگه دارد.
شكل دهنده مو طبيعي Bobbi Brown و لمس مواين ژل ابرو نرم و نرم از Bobbi Brown كه در انواع سايه ها موجود است ، حاوي مجموعه اي از مواد مغذي است. برس كوتاه و متراكم تعريف بيشتري ارائه مي دهد و شما مي توانيد هنگام استفاده از اين فرمول به راحتي تكه هاي پراكنده را پر كنيد. با استفاده از كنترل نرم ، با استفاده از اين كرم ژل ، ابروهاي شما در طول روز ثابت مي مانند. با اضافه كردن بدون دردسر تعريف ، شما به هنگام استفاده از اين تركيب منحصر به فرد ، حالت ظاهري و احساسي خود را دوست داريد.
براي كمك به شكل خوب ابروهاي خود نيازي به استفاده از محصولات خشن نداريد. با استفاده از پروتئين گندم و ويتامين B5 ، اين فرمول به آرامي ابروهاي شما را تعريف و پر مي كند ، بنابراين مي توانيد با خيال راحت به ظاهر دلخواه خود برسيد. با تغذيه هر مو و حفظ رطوبت ابروها ، شما مي توانيد ابروهاي خود را شكل دهيد و با استفاده از اين فرمول ژل كرم كه به راحتي قابل استفاده است ، تعريف اضافه كنيد.
9به ابروهاي خود اشاره اي از ذكاوت رنگ دهيد h اين ژل ابرو مجسمه سازيJane Iredale PureBrow Gels37.00 دلار4.4 از 26 بررسي
خواه ابروهاي بي قاعده را رام كنيد يا به سادگي هوس رنگي كنيد ، Jane Iredale Purebrown Gels به طرز ماهرانه اي جلوه و ظاهر شما را مجسمه مي كند. استفاده از اين فرمول با تركيبي بي نظير از مواد معدني دريا غني شده است كه براي محافظت از موهاي با ارزش ابروها كار مي كنند. اين فرمول براي رام كردن ابروها و ايجاد ظاهري يكدست ، صاف و سالم به آنها كمك كرده است تا ابروهاي شما متناسب با فرم صورت شما باشد. با قرار دادن كنترل در دستان خود ، اين فرمول رنگ طبيعي ايجاد مي كند و موهاي خاكستري به راحتي پوشانده مي شوند.
Jane Iredale PureBrow Gelsاين ژل ابرو موجود در فرمول رنگي يا شفاف ، از موهاي شما مراقبت مي كند. همچنين مي توانيد از اين فرمول به عنوان ريمل استفاده كنيد (اگر در يك زمان جنجالي عالي باشيد) و اگر از هر نوع پرواز رنج مي بريد ، اين ژل به شما كمك مي كند تا پايين بماند. يك فرمول عالي براي افزودن تعريف به ابروها يا مژه ها ، نسخه رنگي آن لك نرم و رنگي را ارائه مي دهد و گزينه روشن وگان است.
ژل Jane Iredale PureBrow Gels مي تواند به عنوان ژل ابرو ، ريمل مژه و ابرو و يا به عنوان يك ابزار دستي لمسي براي موهاي ولگرد استفاده شود. اين فرمول كاملا بي رحمانه ، حاوي موم موم است كه مانعي طبيعي بر روي موها ايجاد مي كند و به قفل رطوبت و دفع سموم محيط كمك مي كند. ويتامين B5 به جلوگيري از ريزش مو كمك كرده و باعث ايجاد ابروهاي نرم و پرتر مي شود و روغن بذر Meadowfoam به رشد مو كمك مي كند. ريشه تربچه ممكن است رشد مو را تحريك كند ، كه اگر به دنبال آرايش كامل تر مي شويد بسيار عالي است.
10محصولي عالي چند منظوره كه براي موها و مژه هاي شما مناسب استريمل Clarins Double Fix40.00 دلار4.2 از 8 بررسي
روزي ، شما فقط وقت نكرده ايد كه ظاهر آرايش خود را بدست آوريد. از اين محصول چند منظوره مي توان در دو ابرو و مژه استفاده كرد ، بنابراين مي توانيد ظاهري كاملاً جمع و جورتر به دست بياوريد ، حتي وقتي كه زمان اصلي است. ريمل Clarins Double Fix يك ژل كاملاً نامرئي و شفاف است كه مژه ها و ابروهاي شما را در جاي خود ثابت نگه مي دارد. اين محصول مناسب براي استفاده در بالاي ريمل معمولي ، اين فرمول ضد آب ايده آل است ، چه در دوش بگيريد و چه در استخر بپاشيد. مانند يك باراني براي ابروها و مژه هاي شما ، اين فرمول بدون توجه به آنچه زندگي به شما مي اندازد ، نگاه شما را در جاي خود حفظ مي كند.
ريمل Clarins Double Fixاين محصول ژل كلارينز كه يك محصول چند منظوره است و مي توان آن را روي فرمول رنگي استفاده كرد ، هم روي ابروها و هم مژه ها قابل استفاده است. با استفاده از يك محكم نگه داشتن ، موهاي كوچك شما هنگام استفاده از اين فرمول تغذيه اي حالت مند و سالم مي مانند. شما مي توانيد هنگام استفاده از اين فرمول روشن ابرو و ريمل مژه و ابرو را در محل خود حفظ كنيد.
فرمول ايده آل براي لايه برداري از ريمل مژه و ابرو يا ژل ابرو ، اين ژل نامرئي فرمول معمولي شما را با حداقل تلاش به نسخه ضد آب تبديل مي كند. اگر به سمت ورزشگاه مي رويد ، براي لايه برداري از موهاي كوچك خود كاملاً مناسب است ، وقتي از اين محلول استفاده مي كنيد ، عرق ظاهر شما را مختل نمي كند. ريمل Clarins Double Fix يك ژل منحصر به فرد است كه براي ايجاد حالت نرم و ضد آب به ابروها و مژه هاي شما كمك مي كند و استفاده از آن باعث مي شود تا استفاده از آن بسيار آسان باشد.


از GimmeBrow بهره مند شويد
آيا ژل ابرو را قبل يا بعد مي زنيد؟براي داشتن ظاهري خوب قبل و بعد از ابرو ، بايد فكر كنيد كه مي خواهيد به چه ظاهري برسيد. اگر شما آرزوي ابروهاي نرم و پر ، ضخيم تر داريد ، ابتدا بايد از موچين فاصله بگيريد. آيا مي دانيد با انعطاف پذيري ابروها و چراغ هاي كم نور جلوي چربي بيش از حد آنها را مي گيريد؟
ابروهاي خود را چه بصورت حرفه اي در بياوريد و چه به دست ثابت خود اعتماد كنيد ، پس از رسيدن به شكل دلخواه ، مي توانيد ژل ابرو را بعد از آن بزنيد. اگر ظاهري مرتب و كاملاً آراسته داريد ، يك ژل ابرو موهاي شما را در جاي خود قفل مي كند ، بنابراين مي توانيد به دقت و كمي رنگ برسيد.
چگونه از پودر و ژل ابرو استفاده كنيم؟بسياري از محصولات ابرو موجود است كه دانستن اينكه چه محصولي را انتخاب كنيد دشوار است. اگرچه ممكن است مداد ابرو در مقابل ژل را در نظر داشته باشيد ، اما بايد اين نكته را نيز در نظر بگيريد كه آيا يك پودر واقعاً براي شما مفيد است يا خير.
يك مداد خوب ابرو به شكل شما كمك مي كند و به ابروهاي نازك تعريف بيشتري مي بخشد ، و يك پودر ابرو به پر كردن مناطق كم پشت در ابرو كمك مي كند. يك پودر ابرو رويكرد نرم تري نسبت به مداد دارد و به شما كمك مي كند تا ابروهاي شما از نظر شكل و رنگ پرتر و يكنواخت تر به نظر برسند.
از بين تمام گزينه هاي آرايش ابرو ، ژل مناسب براي استفاده از ابرو ساده ترين استفاده از آن است. يك ژل ابرو كركي خوب با پخش لمس رنگ و نگه داشتن ظريف كار مي كند. با ارائه يك ظاهر كاملتر و مشخصتر به ابرو ، يك ژل ابرو محكم و قوي موهاي شما را حتي در وحشي ترين و بادي ترين روز حفظ مي كند. استفاده از آن آسان است (اگر اشتباه كنيد مسواك زدن آسان است) ، بهترين محصولات ژل ابرو ايده آل هستند ، حتي اگر كاملاً تازه كار باشيد.

ژل ابرو شفاف براي چه استفاده مي شود؟مي توانيد از ژل ابرو شفاف استفاده كنيد تا جلوه خود را به ابروها ببخشد. براي نگه داشتن موهاي شما مناسب است ، آنها بدون افزودن رنگ ظاهر شما را تنظيم مي كنند. يك ابزار كوچك مفيد براي نگهداري در كشوي خود ، در محل كار يا در كيف خود ، يك ژل ابرو شفاف فقط با چند بار جابجايي ابروهاي شما را مرتب مي كند. براي داشتن بهترين ظاهر ژل ابرو تميز ، فرمولي واضح ، گزينه اي مناسب و آسان براي استفاده و كاربردي است.
چه چيزي به عنوان ژل ابرو استفاده شود؟ما چند فرمول ژل مخصوص ابرو پيدا كرده ايم كه مي توانيد با استفاده از آنها ابرو خود را در جاي خود قفل كنيد. در ليست زير محصولات مختلفي را پيدا خواهيد كرد كه تمايل به بي نظمي داشتن ابروها دارند و ظاهري آراسته ، جمع و جور و زيبا به شما مي بخشند.
اگر مي خواهيد ابروهايتان را لمس كنيد و ژل قابل اعتماد خود را در خانه رها كرده ايد ، مي توانيد با يك ريمل تميز و يك اسپري لاك الكل فرم را حفظ كنيد. كافي است اسپري مو را روي چوب آغشته كرده و آن را از طريق ابرو خود مسواك بزنيد. در صورت عدم موفقيت ، مي توانيد از ژله نفتي استفاده كنيد تا آنها را شانه زده و مرتب نگه داريد.
Adore Beauty - مزاياي ابروژل ابرو چگونه كار مي كند؟براي دستيابي به ابروهايي بي عيب و نقص كه تمام روز در جاي خود باقي بمانند ، به يك ژل ابرو نياز داريد تا بتواند ظاهر شما را به پايان برساند. يك مداد به شما كمك مي كند تا شكل مورد نظر خود را تراشيديد و يك پودر به صورت كامل در مناطق كم رنگ كمك مي كند ، اما يك ژل ابرو مناسب بهترين حالت را از هر دو جهان به شما ارائه مي دهد.
در مجموعه اي از سايه ها و رنگ ها موجود است ، شما فقط با چند لايه ژل ابرو به يك ظاهر طبيعي و كامل خواهيد رسيد. حتي وقتي محصول را با عجله استفاده مي كنيد ، هنگامي كه با يك ژل ابروها را شانه مي كنيد ، ظاهر طبيعي خواهيد داشت.
چگونه ژل ابرو رنگي بزنيم؟براي استفاده از ژل ابرو رنگي ، لازم نيست نگران استفاده دقيق آن باشيد. حتي يك كت سريع با مقداري ژل ابرو رنگي ، ابروهاي شما را به هم نزديك كرده و ظاهري كاملتر و مشخص تر به آنها مي دهد. اگر ايده ابروهاي تعريف شده را دوست داريد ، ممكن است بخواهيد يك ژل رنگي را روي بالاي مداد لايه لايه كنيد. مداد به شكل ظاهري شما كمك مي كند و موهاي بي نظم را سر جاي خود نگه مي دارد. هميشه از گوشه داخلي ابرو خود را شروع كنيد و به سمت لبه ها حركت كنيد. ژل را با ضربه به بالا بماليد تا ظاهري پرزدار و كامل بدست آوريد كه در تمام طول روز دوام داشته باشد.


اگرچه تعداد زيادي از پيشنهادات ابرو در دسترس شما قرار دارد ، اما هيچ چيز ظاهر شما را مانند بند ژل بند نمي كند. به شما كمك مي كند موهاي كوچك خود را هنگامي كه مي خواهند وحشي بمانند ، رام كنيد ، يك ژل خوب ابرو كارها را با سهولت پايين نگه مي دارد ، بنابراين مي توانيد روز خود را ادامه دهيد.

https://www.adorebeauty.com.au/make-up/guide/best-cream-to-powder-foundation

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.