30 بهترين مارك آرايش

گفتن اخبارهاي مختلف مثل خبر لوازم آرايشي و لوازم خانگي

يافتن آرايش مناسب مي تواند در روند زيبايي و مراقبت از پوست شما تفاوت ايجاد كند. بهترين محصولات آرايشي خوب به نظر مي رسند ، پوشش طولاني مدت را ارائه مي دهند ، از پوست خود مراقبت مي كنند ، رنگ چهره شما را تكميل مي كنند و وعده هاي با كيفيت و ايمن را مي دهند. نتيجه نهايي اين است كه خطوط آرايشي خوب ارزش سرمايه گذاري را دارد ، به خصوص اگر پوست حساسي داريد يا مي خواهيد از آكنه صورت خود جلوگيري كنيد. خوشبختانه بسياري از مشهورترين مارك هاي آرايشي محصولات با بالاترين درجه را توليد و طراحي كرده اند. چه به فونداسيون ، كانسيلر ، ريمل ، خط چشم ، رژ لب ، سايه چشم يا پودر نياز داشته باشيد ، ما ليستي از بهترين مارك هاي آرايشي را براي رفع نيازهاي زيبايي شما تهيه كرده ايم. از Sephora گرفته تا Chanel گرفته تا MAC ، به محصولات برتر لوازم آرايشي و بهداشتي براي محصولات مختلف از لوكس رده بالا تا كيفيت حرفه اي روزمره ، پايبند باشيد.

مارك هاي آرايشيمطالب [نمايش]
مارك هاي آرايشياستي لادرEstee Lauder يكي از بهترين مارك هاي آرايش در جهان است. اين شركت كه از سال 1946 در شهر نيويورك آغاز به كار كرده است ، با طيف گسترده اي از ملزومات زيبايي به يك شركت بين المللي لوازم آرايشي تبديل شده است. از آرايش گرفته تا عطر گرفته تا مراقبت از پوست گرفته تا محصولات مو ، تعدادي خط متنوع و با كيفيت بالا وجود دارد كه ارزش استفاده را دارند. معتبر و بسيار توصيه شده ، خانم ها هنگام خريد محصولات آرايشي قطعاً بايد اين نام تجاري را در نظر بگيرند.
استي لادر
اورآلL’Oreal در صنعت جهاني يك رهبر عمده در صنعت زيبايي است. اين شركت مستقر در فرانسه ، آرايش خاص خود را با محصولات محبوب مانند فونداسيون ، رژ لب و براق كننده ، خط چشم و ... دارد. علاوه بر اين ، L'Oreal تقريباً هر نوع مورد مراقبت شخصي را براي زنان ايجاد مي كند. به عنوان يكي از پرفروش ترين و بزرگترين شركت هاي لوازم آرايشي در جهان ، نمي توانيد با استفاده از محصولات L’Oreal اشتباه كنيد.
اورآلميبلين نيويوركتا آنجا كه شناخت نام ، شكست دادن ميبلين نيويورك دشوار است. اين شركت با ريشه اي فروتنانه به عنوان يك تجارت خانوادگي شروع به كار كرد و اكنون يكي از بزرگترين مارك هاي لوازم آرايشي و بهداشتي در ايالات متحده است. محصولات Maybelline به عنوان يك مارك داروخانه ، تقريباً در همه فروشگاه هاي بزرگ ، از جمله انواع آرايش ، مراقبت از پوست و رايحه ، در قفسه ها صف مي كشند. آرايش ميبلين كه به دليل مقرون به صرفه بودن و كيفيت خوب شناخته شده است ، به ويژه در پايه هاي مبتني بر كبريت و فناوري خاص سايه علمي ، يكي از بهترين ها است.
ميبلين نيويورك
گرلندر حالي كه Guerlain به عنوان يكي از قديمي ترين شركت هاي توليد لوازم آرايشي و بهداشتي در اطراف شناخته مي شود ، اين شركت همچنين به دليل محصولات زيبايي از جمله عطر و مراقبت از پوست بسيار مورد توجه است. اين مارك متولد پاريس از زمان باز كردن درهاي خود در سال 1828 هميشه نيروي نوآوري ، كيفيت و سبك بوده است.
گرلنNARSاز سال 1994 ، NARS به يك مارك معروف آرايشي تبديل شده است كه با بالاترين كيفيت محصولات را براي مصرف كنندگان دوستدار زيبايي خود به ارمغان مي آورد. NARS منحصراً با رژ لب شروع به كار كرده و در حوزه لوازم آرايشي منفجر شده و منجر به ايجاد رنگهاي جسورانه و پيام رساني قدرتمند مي شود.
NARS
لورا مرسيهمانند مالك خود به همين نام ، لورا مرسيه يك رهبر شناخته شده و ستايش شده در صنعت آرايش است. اين مارك چندين جايزه كسب كرده است. مرطوب كننده رنگي آن يكي از بهترين ها شناخته شده است.
لورا مرسيهشانلChanel به عنوان يك برند لوكس برتر ، به دليل انحصار ، جذابيت و خطوط توليد برتر خود مشهور است. آرايش اين شركت شيك و شيك است ، با قيمتي كه نشان دهنده كيفيت بالاي آن است. هر كالاي شانل به همان نام تجاري و طراحي كه در لوازم آرايشي و بهداشتي زنان دارد ، سرمايه گذاري ارزشمند ساختن است.
شانل
كلارينزClarins يك شركت آرايش ، رايحه و مراقبت از پوست لوكس فرانسه است كه در پيشخوان هاي فروشگاه هاي سطح بالا در سراسر جهان يافت مي شود. اين يك مارك برتر با محصولات زيبا و ساخته شده است.
كلارينزشيسيدوShiseido يكي از قديمي ترين شركت هاي توليد لوازم آرايشي در جهان است. در سال 1872 تاسيس شده است ، از بدو تأسيس محصولات آرايشي ، مو و عطرهاي عالي توليد مي كند. Shiseido به لطف نوآوري پيشرفته در محصولات آرايشي و بهداشتي ، طرفداران زيادي دارد.
شيسيدو
ديورآرايش Dior به اندازه خود برند لوكس مد ، زيبا و بي عيب و نقص است. اين شركت فرانسوي در هر رده از كيفيت عالي مي چكد ، و مواد آرايشي آنها هيچ تفاوتي ندارند - پايه ها و رژ لب هاي آنها به عنوان خريدهاي عالي شناخته مي شوند.
ديورزوال شهريUrban Decay در سال 1996 تاسيس شد و به عنوان يك برچسب آرايش كلاسيك فرقه با طرفداران گسترده منفجر شد. دفتر مركزي آن در كاليفرنيا است ، Urban Decay يك مارك معروف است كه انواع مختلف لوازم آرايشي و بهداشتي ، از پايه پوشش شبانه تا پالت هاي معروف سايه چشم برهنه را به فروش مي رساند. هنگامي كه موارد جديد منتشر مي شود ، صداي واضحي از متخصصان زيبايي ، وبلاگ نويسان و مصرف كنندگان روزمره به وجود مي آيد. Urban Decay يك روند مشخص در صنعت آرايش است.
زوال شهري
سفوراSephora علاوه بر اينكه خرده فروش عمده انواع مارك هاي آرايشي است ، لوازم آرايشي خاص خود را نيز دارد كه به عنوان مجموعه Sephora شناخته مي شود. اين شركت طيف باورنكردني از محصولات آرايشي را تهيه مي كند كه براي زنان از هر سبك ، رنگ پوست و ظاهري مقرون به صرفه ، با كيفيت بالا و همه كاره است.

سفورالوازم آرايشي ITIT Cosmetics كه به دليل تركيبات مناسب پوست و پوشش كامل آن شناخته مي شود ، به طور گسترده اي يك مارك آرايشي است كه ارزش خريد آن را دارد. ادعاي شهرت اين شركت طيف وسيعي از محصولات است كه در صورت استفاده مي تواند به بهبود سلامت پوست كمك كند.
لوازم آرايشي IT
ايو سن لورانبافت هاي خامه اي و رنگ هاي پايان ساتن از جمله خصوصياتي هستند كه از Yves Saint Laurent به عنوان يك مارك لوكس آرايشي ، در بين بهترين ها استفاده مي كنند. Yves براي رژ لب هاي پيشرفته ، پايه ها و محصولات چشم ، كلاس خودشان است.
ايو سن لورانجيوانچيدنياي مد ، جيوانچي را به عنوان نيروگاهي در تجملات و زيبايي شناخته است. اين نام تجاري همچنين به عنوان يك برند آرايشي پيشرو ريشه دوانده است. لوازم آرايشي جيوانچي مانند لباس خود ، ظريف و جسورانه هستند. نام خودش گوياست.
جيوانچي
بابي براونمارك آرايش Bobbi Brown توسط آرايشگر و حرفه اي به همين نام ايجاد شده است. اين لوازم آرايشي توسط زناني ساخته شده و عاشق هنر آرايش هستند و از بهترين آنها هستند.
بابي براونمكMAC از زمان افتتاحيه در سال 1984 نام مشهور زيبايي براي عاشقان زيبايي بوده است. اين مارك تجاري گران قيمت به خاطر رنگهاي جسورانه و خلاقيت در بازاريابي ، همكاري در كلاچ و مجموعه هاي ضروري معروف است.
مك
لانكوماز سال تاسيس در سال 1935 ، شركت آرايش فرانسوي Lancome نامي افسانه اي در صنعت زيبايي بوده است. لانكوم با برند خود راه را در هنر ، علم زيبايي و خلاقيت هموار كرده است.
لانكومدختر پوشيكي ديگر از مارك هاي معروف آرايش كه تقريباً به خانه هر خانمي راه پيدا كرده است ، Covergirl است. اين شركت محصولي را ايجاد مي كند كه بسيار مقرون به صرفه و در دسترس است - كه در هر داروخانه يافت مي شود - و هنوز كيفيت بالايي را حفظ مي كند. با انتخاب طيف وسيعي از افراد مشهور كه به عنوان "دختر پوششي" (يا بعضاً پسر) معرفي مي شوند ، كه اغلب انواع مختلف زيبايي را به نمايش مي گذارند و نشان مي دهند ، به خانه ها و كيف هاي آرايش راه يافته است. پايه هاي مطابق با سايه و خط چشم هاي مقدس آن به شهرت برجسته اين شركت كمك كرده است ، كه مانترا "آسان ، نسيم و زيبا" را ايجاد كرده است.
دختر پوش
كلينيككلينيك علاوه بر مراقبت از پوست به شهرت شگفت انگيز خود در محصولات آرايشي مشهور است. گريم كلينيك بسيار مورد احترام است ، هميشه به دنبال بهترين روش هاي جديد براي ايجاد دقيق و سفارشي سازي سايه براي مشتريان خود است.
كلينيكe.l.f. لوازم آرايشيگرچه بسيار مقرون به صرفه ، e.l.f. مواد آرايشي ارزان نيستند. اين برند محصولات با كيفيتي را ايجاد مي كند كه به طور معمول با كمتر از 10 دلار در دسترس هستند. مخفف كلمه مخفف "چشم ، لب ، صورت" است بنابراين شما مي توانيد لوازم آرايش كاملي را براي تمام نيازهاي خود پيدا كنيد. بودجه پسند و همه كاره ، اين شركت مي تواند نيازهاي زيبايي شما را كاملا برآورده كند.
e.l.f. لوازم آرايشيNYXآرايش NYX مدت طولاني است كه به عنوان يك تهديد سه گانه در نظر گرفته شده است: اين مارك بهترين كيفيت ، قيمت و رنگ را دارد. اگر به رنگدانه هاي جسورانه و غني - به خصوص با سايه چشم ، خط چشم و رنگ لب - نياز داريد تا داغترين سبك هاي مد را ايجاد كنيد ، NYX به طور مداوم بهترين محصولات آرايشي را به دوستداران زيبايي روزمره و متخصصان صنعت ارائه مي دهد.
NYXRevlonRevlon يكي از برترين ها در آرايش نام تجاري Revlon است ، زيرا به دليل نام تجاري گرايش دارد كه به طور مداوم صنعت زيبايي را به جلو سوق مي دهد. محصولات زيبايي Revlon مقرون به صرفه و درجه يك هستند و هرگز كيفيت را در قيمت قابل دسترس خود از بين نمي برند.
Revlonمواد معدنيامروزه بيشتر مارك هاي آرايش پوست دوستانه مد هستند ، بيشتر به لطف تلاش هاي بي نظير bareMinerals. مدتها قبل از محبوبيت ، bareMinerals داراي كاتالوگ فراواني از محصولات آرايشي بود كه باعث بهبود سلامت پوست و در عين حال زيبايي طبيعي مي شود. كالاهاي مورد علاقه آنها پودرهاي پايه معطر هستند كه به زنان اجازه مي دهد آرايش خود را بدون احساس گناه انجام دهند.
مواد معدنياليزابت آردنشهرت اليزابت آردن كاملا تميز است. اين شركت طيف وسيعي از محصولات مراقبت از پوست ، ضد پيري و آرايش را توليد مي كند كه نمايانگر همه زنان در هر مرحله از زندگي است. محصولات لوازم آرايشي و بهداشتي آن ، از جمله براق كننده هاي درخشان ، فونداسيون بدون وزن و كانسيلرهاي مناسب ، مواد اصلي در كل مجموعه هاي زيبايي است.
اليزابت آردنباربريگرچه مشهورترين آن را لباسهاي بيروني لوكس مي دانند ، اما باربري مستقر در انگليس يكي از بهترين مارك هاي آرايش نيز محسوب مي شود. آنها به خاطر محصولات ابتكاري و چهره تازه خود ، كه در خانه يا باند فرودگاه جلوه هاي چشمگير و بي عيب و نقصي ايجاد مي كنند ، شناخته مي شوند.
باربريشو اومورااز نظر بسياري از مصرف كنندگان ، مارك آرايش شو Uemura بهترين بود ، زيرا به تازه ترين كاربر لوازم آرايشي اجازه مي داد تا هنرمند دروني خود را در آغوش بگيرند. اين شركت توسط هنرمند برجسته آرايش و آرايش ژاپني شو Uemura تاسيس شد ، وي كاتالوگ بي عيب و نقصي از محصولات را در تصوير و نام خود ايجاد كرد كه شامل طبيعت ، هنر و تصاوير الهام گرفته از علم است.
شو اوموراپوشش FXمارك آرايش Cover FX به لطف مواد اوليه تهيه شده با كيفيت ، مورد علاقه طرفداران است. Cover FX علاوه بر خواص وگان و پوست پسند ، به دليل خشن بودن و قابل تنظيم بودن براي دوستداران زيبايي نيز مشهور است.
پوشش FXناپلئون پرديسبا تشكر از مواد ابتكاري و فشار آورنده - مانند مخاط حلزون يا شير خر - كارشناسي ارشد

نام تجاري keup Napoleon Perdis هميشه صنعت زيبايي را به جلو سوق داده است. اين شركت آرايشي و بهداشتي محصولات نوآورانه و لوكسي دارد.
ناپلئون پرديسمكهمشابه Sephora ، مكه يك فروشگاه عمده خرده فروشي و خرده فروشي است كه يك خط لوازم آرايشي نيز توليد مي كند. برچسب خانه آن كه با نام مكه ماسك آرايشي نيز شناخته مي شود ، داراي طيف جذابي از محصولات پيشرفته و متناسب با نيازهاي همه زنان است.

https://www.toptrendsguide.com/makeup-brands/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.